dilluns, 19 de novembre del 2012

Primer concert de les amigues dels amics

Havia sigut l'aniversari de la Carla Maya, també coneguda com a altre Carla, i la Sara i la Carla Serra, li havíem regalat entrades per el concert de Marató del 24 de març del 2012, tot just un mes més tard de l'aniversari de la Carla Maya.
I per a fi, després d'un mes, ja tocava el primer concert de les amigues dels amics :)
A mi, he de dir, que em va passar el dia molt lent, va arribar la tarda, i vam quedar la Sara i jo, la Carla Serra, per anar al Foment Hortenc a veure la primera part del partit.
Allà ens vam trobar a un munt de gent coneguda per a mi, ja que jo faig teatre al foment.
Ens vam trobar al Guim, i ens va dir que ja que anàvem al concert, si ens trobàvem al Ferran Piqué, li donéssim records d'ell, que es veu que es coneixen.
Va acabar la primera part, i vam anar a buscar el metro per anar fins a la parada de Clot, que era la parada on havíem quedat amb la Carla.

Vam agafar el tren les 3 i ens vam plantar a Mataró amb menys d'una hora. quedava només una hora per començar el concert, Quins nervis:)
Ens vam perdre per Mataró buscant el teatre, fins que el vam trobar.
Vam entrar tranquil·la ment, ens vam comprar la samarreta que pertocava, vam anar al lavabo, i  va començar el concert, per a fi.
Primer carnaval,...
Després del concert, vam a que sortissin els amics,  i ens vam estar esparant fins que ens va tocar a nosaltres.
Primer de tot, i abans de que me'n oblides, li vaig donar records del Guim en el Ferran, i em va preguntar de que el coneixia,...
Després, ja vam demanar que ens firmessin la desuadora i l'entrada.
A l'entrada, a mi em va encantar, perquè en Ferran, em va ficar Visca Horta, i em va fer la noia més feliç del món.


Va ser un concert inolvidable, com tots els dels amics.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada