dimecres, 14 de novembre del 2012

Presentació 1

Hola, benvinguts en aquest blog dedicat als amics de les arts.
Som tres amigues, que ens fem dir Amigues dels amics.
La primera en presentar-se sóc jo, em dic Carla, i vaig conèixer els Amics de les arts via la revista enderrock. Vaig pensar, quin nom més estrany que tenen, i vaig pensar de buscar-los al YouTube, però me'n vaig oblidar.
Quan van treure el disc de Castafiore Cabaret, l'enderrock, regalava el disc amb la revista del mes, i me'l vaig escoltar.
Em van encantar, a mi i a tota la meva família, tant  ens va agradar que entraves per a la porta de casa i sempre hi havia algú escoltant-lo.
No paràvem d'escoltar-lo, fins que va sortir el Bed&Breckfast, això ja va ser el súmmum dels súmmums. El vam comprar el primer dia, i en el concert de Sant Andreu, una setmana o dues més tard, ja ens les sabíem totes. I després d'aquest concert no he parat mai més d'anar de concerts dels amics.

Bé, per acabar, només volia agrair als Amics, per ser tant propers amb el seu fidel públic, que ens posem les cançons dia si, dia també.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada