divendres, 23 de novembre del 2012

Concert Sant Feliu de Codines

El dia 18 de maig la Sara i jo vam anar al concert de Sant Feliu de Codines. (Si. Faltava la Carla Serra la tercera Amiga dels Amics, tenia teatre i va preferir fer teatre que veure els amics. Ara s'en penedeix).
La idea va sortir un dia que vaig mirar la web dels Amics la pert del calendari de concerts i vaig veure que un dels concerts era a Sant Feliu de Codines, un poble on els meus avis tenen una casa. Ho teniem tot de cara: entrades, casa on dormir, era divendres... només faltava la tercera Amiga dels Amics.
Vam arribar allà, vam sopar i vam entrar al concert. Avans de que comencesin els Amics tocaven The Mamzelles, un grup de noies que toquen molt bé. I per fi van arribar els nostres estimats Amics. Va ser un bolo koete esplèndid, i vem escoltar per primera vegada la versió nova d'Armengol (com a mínim jo) i altres cançons del B&B que no havíem sentit encara en aquesta gira.
Aquell dia hi havia un sorteig dels Amics on tiraben unes boles de plàstic (tipus chiquipark) i en algunes hi havia escrit "premi" (per mala sort no ens va tocar però ho vem intentar).
I després del concert cap a casa a dormir. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada