dimarts, 20 de novembre del 2012

Concert Cornella de llobregat


Tot es va decidir el dijous dia 25 d'Octubre i sens pensar-so gaire ( normal son els amics ). Estàvem el metro tornant de la firma del llibre  "Déjà vu" i ens havíem trobat a unes noies molt simpàtiques i molt maques que ens van preguntar si aniríem el concert i els i vam dir que no per que no hi havia pasta però estan el metro i a la Carla Serra s'he li va acudir la idea de anar i si si dit i fet vam decidir anar-hi fins aquí tot bé, el problema va venir després vam intentar comprar les entrades per l'ordinador de la Carla Serra i no podia, pel mòbil del seu pare ( Màrius Serra ) pel meu ordinador tampoc,... cada cop ens estresavem més per que ens cadavem sense entrades i nosaltres volíem anar peró de cop el meu mòbil no ser per que era l'unic que podia compra les entrades i feia tots el procediments arribava al "boto" de compra i  marxava Internet cada cop estava  mes cansada i emprenyada peró l'endemà el Màrius em va dir que no em preocupes que ja s'encarrega ve ell de les entrades jo en aquell moment estava fet classe de  Socials quan em va arribar un whatsApp dient que ja teníem entrades!! en aquell moment no era la persona més feliç del mon em van entra ganes de crida peró per desgracia estava a classe i no podia. Quan va  arribar el 27d'octubre en el concert ens ho vam passar genial primer van tocar Els Catarres  gran grup si no l'heu escoltat i desprès van venir els nostres estimadissims Els Amics de les Arts  que dir-vos dels amics que no sapigueu que son els millors i ens els estimem moltissim. Despès vam ara el camerino dels Amics i la Carla Serra els hi va demanar que si podien firmar el Wok els Amics van afirma que mai havien firmat un Wok desprès jo li vaig demarar el Dani si em podia firmar la funda del mòbil per que el 25 havia parlat amb les Carla's i el Dani em va dir que SI !! Aquell dia va ser molt complert !

Sara Martí.

2 comentaris:

  1. Jajajajaj!! Això de decidir d'anar a un concert dels Amics de les arts a últim moment fa que el concert encara sigui més especial!! I si asobre veu poder entrar al camerino amb ells... Quina enveja! Els proxim dia em colo amb vosaltres!! :)
    El concert va ser increïble! Un dels millors de la gira i amb els Catarres abans... Em vaig quedar sense forces!! Va ser molt guay!
    Per cert que és un Wok?? xD

    Núria Ventura :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola núria
      1r: I tant, tens tota la raó, els concerts que normalment millor t'ho passes, són els que tries al últim moment.
      2n: I tant, la pròxima vegada, entres amb nosaltres heheh ;) (però dubto que anem amb el meu pare, és a dir que no hi podrem entrar :()
      3r: Si, va ser increible, jo vaig estirar-me al llit, i no vaig poder ni escriure un twit per dir com havia anat el concert
      4t: SI vols saber que és un WOK, mira el post numero 4
      :)

      Carla serra

      Elimina