dimecres, 14 de novembre del 2012

Presentació 3

Hola jo sóc la Sara i sóc la primera catalana del 1996. ( es que a la Carla la primera en presentar-se vol que ho digui). Vaig descobrir els Amic de les arts gràcies també a la primera Carla peró abans havia escoltat l'home que treballa fent de gos. Al dia que la serra me'ls va enganxar ja no vaig poder para de escoltar-los i ara els escolto cada dia. M'agadan tan que no  paro de escoltar-los.I per acabar agraï els amics per ser com son que sense els monòlegs que fan entre cançó i cançó que son molt bons.

4 comentaris:

  1. Bé Sara bé però et recordo que el Dani Alegret que ens ho posa tot alegret és meuuuu

    ResponElimina
  2. totalment teu jo m'haig de baralla amb tu Carla Serra

    ResponElimina
  3. per el Ferran Piqué <3 el meu gran amor, però, el Dani... No està pas malament

    ResponElimina