dimarts, 26 de març del 2013

Anègdotes amicals 1 #Bet Martí

Hola amics i amigues que llegiu el blog, ahir en el blog dels Amics va començar la secció dels M'he catalogat. Ja farà uns quants mesos, la Loretta, ens va enviar un missatge proposant la secció que avui comencem.

És una secció en el qual, tothom que vulgui pot enviar la seva anècdota que li hagi passat amb els Amics.

Us recordem que si ens la voleu enviar, la podeu enviar al nostre correu cscada13@gmail.com

Aquí us deixem la primera la de la Bet Martí.

Jo només he anat a un concert dels amics (de moment) però això ja va ser suficient perquè ens passes algú divertit.
Era el concert a Sabadell. Quan sortíem  vam veure que hi havia una taula preparada perquè s'hi poessin els amics a firmar i no ho vem dubtar ni un segon. Jo portava el disc perquè me'l firmessin i una amiga meva portava el llibre, però la meva germana gran  que també venia no tenia res perquè li firmessin. Finalment va decidir que li firmessin la entrada, que com era comprada per Internet estava la meitat del full en blanc. Vam esperar fins que per fi els teníem davant. Primer l'Eduard, després el Joan Enric, el Dani i per ultim el Ferran, que mentre estava li estava firmant a la meva germana es queda mirant l'entrada i de cop i volta diu: "Miriam Martí" (es el nom de la meva germana). Em quedo mirant a la meva germana i la tia estava flipan com dient: de que em coneix aquest a mi? I de cop ell es posa a riure i diu: "Es que ho posa aquí!" I és que les entrades les havia comprat ella i per això posava el seu nom. Em vaig passar tot el dia rient-me de la cara que havia posat!
 
 

1 comentari:

  1. Nenes, es diu "anècdotes" ;-)

    Bet, què bo! En Ferran es va quedar amb vosaltres!

    M'encanta per què encara que hi hagi cent coses que firmar, sempre presten atenció al que estan firmant i a qui li firmen, no es posen en pla robot a firmar tot sense fer cas de res més.

    ResponElimina