dimarts, 9 d’abril del 2013

Anècdota Loretta

Ei, bon dia a tothom, ara ja feia dies que no publicàvem res, i ja tocava...
Avui en el blog dels Amics, surt el M'he catalogat de Las Chicas McCartney, i hem decidit que estaria bé publicar l'anècdota que ens va enviar la Loretta.
Aquí us la deixem:

El dia que els amics em van signar l'espècies per Catalogar jo estava molt nerviosa, a part de per conèixer-los per primera vegada, i tot el que comporta això, el disc s'havia fet malbé, la part plàstica on va el cd s'havia desaferrat. És a dir, la part de cartró i paper no tenia el disc, i la part de plàstic estava "suelta". Quan em va tocar a mi, els primers eren en Ferran i en Joan Enric, que estaven molt interessats en la samarreta que portàvem la meva amiga i jo (del Paul McCartney, però això és una altra anècdota). Però l'Eduard, tot d'una que va veure el disc el mira estranyat i diu "I aquí què ha passat?" i jo, morta de vergonya "S'ha desmuntat... suposo que pel calor, s'ha desaferrat la part del plàstic..." i l'Eduard em mirava amb aquella mitja rialla que fa, com el profe quan li estàs donant una excusa, i finalment diu "Val, jo ara t'ho arreglo" I va començar a dibuixar el disc! Va fer els cercles, i les quatre figures a l'horitzó, i després va començar a afegir coses, com un sol, un globus, un peix... es va deixar anar (com veis a la foto adjunta) i quasi se li oblida posar el seu nom! Finalment li va tocar al Dani, i el mateix, em demana què ha passat i què és tot allò dibuixat, i em demana "Però l'has marejat molt, el disc, per que li passi això?" I jo no sabia què contestar, per que si li deia que no, era com que el vaig comprar i ni li he fet cas, ni l'he tocat, ni res; i si li deia que sí era com que l'havia maltractat, havia maltractat la seva feina. Què deia!? només vaig arronsar les espatlles i vaig desitjar fugir d'allà corrents. No ho vaig fer, esclar, ens vam fer fotos i varem dir-lis que a la nit els veuríem en concert, en algun moment en Dani es va adonar que no li contestaria... el meu coeficient intel·lectual baixa molt quan hi ha Amics de les Arts aprop!


Des d'aquí, també volem demanar que si algú s'anima a explicar les seves anècdotes que ens l'enviï a cscada13@gmail.com, si no rebem més correus, ja donem per finalitzada la secció de les anècdotes, així que vinga va, animeu-vos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada