dijous, 3 de gener del 2013

Regal d'aniversari de la Sara

Bon any nou a tots els lectors del nostre blog, encara que una mica tard.
Finalment podem parlar del regal que fa mesos que teníem pensat per a la Sara, el dia 1 de gener va ser el seu aniversari.

La història del regal és una mica complexa però aquí la tenim: 
Tot va començar un dia després del concert de Cornellà dels Catarres + Amics. Havíem quedat que li regalaríem entrades per l'últim concert de la gira dels Amics a la persona que tingues l'aniversari més a prop, que en aquest cas era jo, la Carla M. Però li vaig dir a la Carla S "Perquè no li regalem a la Sara les entrades de l'ultim concert de la gira (en aquell moment encara no sabíem que seria al Palau)ja que ella no va tenir com a regal entrades per res l'any passat?" i em va dir que li semblava bona idea.
Vam quedar que li diríem a la Sara per enganyar-la que me les regalaven a mi, i que em dirien que no quedaven entrades i per tant quan en teoria me les donessin m'enduria una sorpresa. Total que les dos Carla's i la Sara vam estar dissimulant durant mesos, la Sara quan estàvem les tres no podia treure el tema de les entredes per què la teníem ben enganyada, la Carla S no podia dir res de les entrades del Palau quan estàvem les tres per què en teoria jo no en sabia res i jo que ho sabia tot no deia res per no estresar-les.

Fins que el dia del pregó de Sant Andreu a la Carla S se li va escapar que anàvem al Palau, la meva teoria és que se li va escapar per què anava tant esstresada per això que el seu cervell va dir prou i va dir allò. Però no va passar res.

Després d'allò vam tenir una altra ficada de pota en un post del blog, vam dir que ens quedaven tres concerts i la Sara coneixia dos el de Manresa (regal Carla S), el de Palau (regal Sara) i el de Razzmataz (el meu regal, tot i que no ho hauria de saber, culpa de la Carla S) i clar la Sara es va pensar que li regalàvem entrades pel Razzmataz.

Finalment va arribar el tant esperat dia 1 de gener li vam preparar unes proves a la Sara la majoria relacionades amb els Amics i una frase: "les entrades del Palau en veritat eren per tu" dividida per paraules i amb cada prova li donàvem dos paraules i havia d'ordenar la frase. Les proves ja les penjarem més endavant per qui les vulgui provar. I vam descobrir que la Sara és una persona mig non grata dels Amics, però al final ho va salvar una mica i es va endur el seu regal. 

Hem decidit, i aquí ve la sorpresa que parlàvem ja fa uns dies al blog, posar-vos les proves que li vam fer a la Sara, a veure si les endevineu.
Aquí us deixem la primera:


Schopenhauer, Aristòtil, Rousseau, sarte, socràtes, plató i sòfocles són _____________, i els ______________ fan _________________i de _______________ en parla L’___________________________.



 

3 comentaris:

  1. Quin embull de mentides i conspiracions! Sembla una novela d'intriga! Però molt divertit. Pobre Carla, ja no va poder soportar la pressió!

    Jo crec que tinc la resposta a la prova... espero una miqueta més i si no ho diu ningú la dic?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Donarem les respostes 5 dies després d'haver penjat la prova
      Contesta quan volguis i ja et direm si has encertat

      Elimina
  2. Hola! Com us vaig dir que jo tenia el concert del Palau i que el compartiria quan parlés amb el meu amic, torno a explicar-vos el que m'ha dit.
    Diu que el concert està a l'emule, sabeu què és l'emule? És un programa de descàrregues d'arxius. L'heu d'instal·lar al pc, i després escriure el que busqueu en el seu cercador (en aquest cas "Els Amics de les Arts, Palau) i us sortirà un enllaç de descàrrega, és bastant lent (potser heu d'estar tota la nit amb l'ordinador descarregant) però val la pena per que la qualitat és molt superior al que hi ha ara mateix a tv3alacarta.
    Si necessiteu ajuda, m'ho deis, encara que els caps de setmana no estic tan pendent de correus i tuitts, faré el possible per ajudar-vos.
    Dew!

    ResponElimina