dimecres, 16 de gener del 2013

Espècies entre els 50 + venuts de l’any i M’he catalogat

Amics i amigues que llegiu el blog,
avui els Amics ens han dit una molt bona notícia. Espècies per catalogar està entre els 50 discos més venuts de l’any i l’únic en llengua catalana.  Podeu trobar la notícia aquí.

També ens han dit que ja estan pensant què passarà quan acabi la gira. I han decidit que faran el M'HE CATALOGAT. Quan va acabar la gira anterior en el blog, es va estrenar la secció “El meu Bed & Breakfast” on tothom que volgués podia fer un escrit que més endavant es convertiria en un post del seu blog. Ah! No cal que correu ni feu l’escrit amb pressa. Teniu temps fins passat el concert del Palau, no patiu. Escriviu-lo a foc lent, amb calma. Us animeu? Doncs si, els amics volen saber les nostres històries, conèixer quina cançó de l’Espècies ens ha acabat arribant més, quina ha estat sonant de fons en aquell moment que ens ha marcat, quina història de les que s’expliquen al disc s’ha acabat barrejant amb les nostres vides. 
Tothom que vulgui pot enviar el seu text a amicsdelesarts@gmail.com. Ah! Els amics demanen que  Adjuntem-hi una foto (que no pesi gaire) que servirà per il·lustrar una mica el post. A l’assumpte del correu hi hem de posar: M’HE CATALOGAT (que és el nom de la secció).


Més coses… Atenció gent de Mallorca! Tenim més informació sobre el bolo a casa vostra. El concert es farà el dia 28 de febrer al Trui Teatre. Si visiteu la pàgina del teatre veureu que encara no està anunciat. Les entrades es posaran a la venda properament. Ja us avisarem.

I recordem que aquí, en aquest blog també hem iniciat una iniciativa, que ens la va dir la Loretta, que és explicar alguna anècdota que us hagi passat amb els amics. Ja n'hem rebut alguna, a veure si ja més gent que s'anima!! Ens les podeu fer arribar a cscada13@gmail.com

2 comentaris:

  1. Jo encara no he enviat la meva, quina vergonya, vaja una promotora que estic feta!
    Bé, no patiu, que la rebreu...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs quina promotora ehh hehehe ;) no pateixis, tens temps fins al final de la Gira

      Elimina