dijous, 27 de desembre del 2012

Proposta

Hola amics i amigues, amigues i amics que llegiu el blog.

Ahir, ens va arribar una proposta de Loretta Fairbanks del blog http://elsamicsdelesartspostpost.blogspot.com.es/  que ens deia això:

 Hola! He estat pensant i he tingut una idea que, si la gent s'anima, pot ser molt guai, i el vostre bloc pot ser la plataforma ideal per posar-ho en marxa.

Fa un temps al bloc dels Amics la gent escrivia com els hi havia arribat al cor LA SEVA MÚSICA, o com es relacionava amb ells alguna CANÇÓ, crec que aquest any ho volen repetir, ho varem parlar amb ells i varen dir que sí. Es deia "El meu B&B".

Però per un altre costat, als fans també ens agrada parlar d'ELLS, de les coses que fan i diuen. Molts tenim històries molt divertides o "xules" (com la del wok de la Carla), especialment els que heu anat a molts concerts i firmes de discos... i el bloc dels Amics no sembla el lloc oportú per explicar-les, no?

Ja que el vostre bloc es diu "Amigues dels Amics" i que moltes fans el coneixem, podríeu donar un mail i que la gent us enviï anècdotes, després les aneu publicant poc a poc.

Pot-ser us sembla una tonteria o només em fa ganes a mi (ja que jo visc tan lluny i no tinc moltes amigues amb qui parlar d'els Amics), què penseu?


Nosaltres, que no es que tinguem gaires idees per posar el blog i que ens va semblar una gran idea, hem decidit fer-li cas.
Per a tant, si teniu alguna anècdota tipus la del wok:
Doncs comencem, la història comença després del final del la gira del Bed&Breakfast. Pel abril o pel maig, Termcat, feia el 25è aniversari, i van convidar al Màrius Serra, el meu pare, perquè hi participes. Ell va acceptar la proposta, i els hi va proposar de que els Amics de les Arts, vinguessin també. Termcat, va dir que si, i els amics, també.
Quan el meu pare m'ho va explicar, vaig dir-li que tant si com no hi volia anar, obiament, hi havien els amics ;)
Va arribar el dia esperat, i van fer l'acte com s'havia de fer, en Màrius, els hi va fer una sèrie de preguntes i els amics les contestaven tranquil·lament. Va preguntar coses sobre les lletres, i quan va arribar a les preguntes de menjar, en Màrius, va preguntar: I perquè un Wok?
I els amics, li van respondre: Doncs perquè és un estri de cuina, que tothom te a casa, i que ningú el fa servir.
I llavors en Dani( si no recordo malament), li va dir que tenien una cosa per ell. I efectivament, és el wok què es pot veure a la foto.
Clar, jo aquell dia, no portava cap parmantent, i si a sobre necessites un parmanent blanc, encara pitjor.

I van anar passant els mesos, i el Wok en qüestió no es feia servir a casa. Fins que un dia ara farà més o menys un mes, escoltant la cançó de Reikiavik, se'm va il·luminar la bombeta, i vaig anar a la paperaria que he anat tota la vida a comprar un parmanent blanc.
El dia següent, que era un dijous, els amics, firmaven el conte Deja-vú, i tot i que la Sara, si que hi va poder anar, les 2 Carla's no hi vam poder arribar a temps, perquè veníem d'escalada. Però la Sara, ens va fer el favor més gran que ha fet mai per nosaltres hehehe ;) i ens va trucar i ens va passar el Dani (amb la veu tant sensual que te) per mòbil, i vam parlar amb ell.
Quan vam arribar a l'illa diagonal, quedava poca gent, i vam estar parlant, i tornant cap a casa, vam decidir d'anar al concert de Cornellà, on tocaven primer els Catarres, i després els Amics.
Aquell concert va ser Genial (com tots els dels amics), i per a fi, em van poder firmar el Wok.
S'ha de reconèixer que els amics, em van dir que era una de les coses més rares que havien firmat en la vida :)

La podeu escriure, i enviar-nos-ha-la a aquest correu   cscada13@gmail.com 
Nosaltres les anirem guardant, i quan acabi la gira, les anirem publicant periòdicament.

Per finalitzar, dir-vos que Moltissimes gràcies per llegir-nos i que tingueu una bona entrada d'any.

5 comentaris:

  1. Uooh! Què guai! Us ha agradat la meva proposta! A veure si s'anima la gent! Ja tinc ganes de llegir com va ser la primera vegada que varen parlar amb ells les seguidores d'aquest bloc, o la vegada que més han rigut amb els Amics...

    ResponElimina
  2. Uooh!! Que grans! Mola moltíssim aquesta idea!
    Ara tocarà pensar en alguna de les anècdotes amicals que guardo en la memòria!
    Hi penso una mica i espero enviar-vos alguna coseta aviat!



    ResponElimina
  3. Jo nomes he anat a un concert pro ja va ser suficient perque.em passes algu divertit am ells XD quan pugui us ho envio!

    ResponElimina
  4. En puc enviar més d'una?? Estic tenint un bombardeig d'anecdotes!!! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant que en pots enviar més d'una heheh, com més anècdotes millor

      Elimina