diumenge, 19 d’octubre del 2014

Amics al Rac105 confidencial (16/10/2014)



L'Esther m'havia dit que hi aniriem, i afortunadament hi vam anar :)
El dia anterior, encara no ens havia tocat cap dels sortejos, i jo començava a assumir que ja no hi aniria. De sobte m'envia un whatsapp dient-me que ens havien tocar, i que ens en anavem a la fabrica Damm. Jo no m'ho creia, fins i tot li vaig demanar que em passes el correu de confirmació.

A les 7.45 em recull i cap a la Damm hi falta gent. Quan arribem ens posem a parlar amb diversa gent, i a les 9 obren portes.
Els amics ens fan votar 


Primer van tocar Museu d'història natural, corredor de fons, noble art i el Mite de prometeu. Després va tocar l'hora d'anunciar l'escrutini. Les 6 cançons guanyadores van ser Louisiana, Preferiria no fer-ho, ja no ens passa, Jean-Luc i tren transiberià. A més a més a petició del públic, van fer la canço inèdita La taula petita.

Realment una nit per emmarcar 

Moltes gràcies a tota aquella gent que va fer possible aquella nit.

1 comentari:

  1. hehehe....tenia un pressentiment i va ser encertat !!!!
    gran concert, sí, únic i especial !!!!!!
    seria molt demanar però, per repetir !!!!

    ResponElimina